Navigace

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadů musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládá obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, které pomáhají občanům snadněji komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany, a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuálním dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jiří Louček
Starosta

Novinky

20.01.2021 - 31.03.2021

Informace o platbách za psi na rok 2021

Detail Úřední deska

13.01.2021

Informace o možnosti využití právní poradny Kontaktního místa pro seniory

V loňském roce zaznamenali o právní poradna Kontaktního místa pro seniory obrovský zájem z řad obyvatel Nad Prahou. Proto jsme se rozhodli službu finančně zabezpečit a v nabídce bezplatné právní poradny pokračovat i v letošním roce a to i bez dotace, kterou loni poskytl Středočeský kraj. To je možné pouze díky vaší důvěře, s jakou se na MAS Nad Prahou obracíte při objednávání poradenských služeb. Peníze od vás tak skutečně zůstávají v regionu a jsou věnovány na projekty potřebným.

Detail Novinky

12.01.2021

Informace k dani z nemovitých věcí a k dani silniční

Finanční zpravodaj č. 3/2021, který byl vydán dne 7. ledna 2021 a obsahuje mimo jiné i GP č. 10 (Rozhodnutí o prominutí příslušenství daně z důvodu mimořádné události) k dani z nemovitých věcí a k dani silniční:

Detail Novinky